Casually Explained: Travel

71 130
1 378
 
Commenti
TheStickmann
TheStickmann - Ora fa
Finally got the PG-13 Casually Explained I've been waiting for.
3zzoozz عزّوز
3zzoozz عزّوز - 2 ore fa
video on porn please since you are a big fan
Mark Arbuckle
Mark Arbuckle - 4 ore fa
Where have you been
Matt Mckenna
Matt Mckenna - 8 ore fa
I actually love this guy's sense of humour
Crismodin
Crismodin - 15 ore fa
The Anne Frank joke was a little dark.
My Heterotopia
My Heterotopia - 19 ore fa
1:40 s'avouent-elles*
Daniel Jiménez
Daniel Jiménez - Giorno fa
OMG this is fucking hilarious!
Aaron O'Brien
Aaron O'Brien - Giorno fa
holy shit we now know he's from vancouver bc but has an american accent
Our Founding Liars
Our Founding Liars - Giorno fa
I realize it’s harder to “casually explain” inter dimensional travel, but we have to bring attention to it in order to bring the reptilian army down! Keep asking questions
Nikolay Runteff
Nikolay Runteff - Giorno fa
Did you just say Twitch Thot tv or was that just me and too much pewdiepie?
Ben Finley
Ben Finley - Giorno fa
who and what you wanna do...
Robin Ebers
Robin Ebers - Giorno fa
Who dislikes those videos? lol
hcalmijebi
hcalmijebi - Giorno fa
That colored from whites joke was a so incredibly set up. Well done
Oliver Jones
Oliver Jones - Giorno fa
You’re from Vancouver??
Andy Frost
Andy Frost - 2 giorni fa
You sound like YSAC
The Fireblazer
The Fireblazer - 2 giorni fa
The only reason i like the vid was because he said it was air canada
Konnor Gann
Konnor Gann - 2 giorni fa
I love your work! Never stop creating bro. I’m curious though, what animation software do you use?
Junk Apple
Junk Apple - 2 giorni fa
Only thing wrong with this video is at 2:15 where there are other items in the bin with the laptop. Flew on 6 planes this month and theyre strict about having the laptop in 1 bin.
ben-d straw
ben-d straw - 2 giorni fa
*That certainly didnt work for Anne Frank*
mr squirts
mr squirts - 2 giorni fa
Well... Its Air Canada, so that makes sense... LOL
tuureboelius2
tuureboelius2 - 2 giorni fa
Cdg shirt
Kyle Fields
Kyle Fields - 2 giorni fa
Dannggg an expired granola bar? Never fly first class, it ruins coach forever.
IgorAkou
IgorAkou - 2 giorni fa
Does anyone know the name of the music he uses in his videos?
Eti G
Eti G - 2 giorni fa
Oh you haven't been to the Israeli section in the airport...... Security is crazier
EAS MEDIA
EAS MEDIA - 2 giorni fa
Are you from Vancouver ?!
Seann Erino
Seann Erino - 2 giorni fa
That Anne Frank joke caught me way off-guard hahahahahahaha
Kickeristic
Kickeristic - 2 giorni fa
Damn it Dave, you had one job!
ROCKOE DELIK
ROCKOE DELIK - 2 giorni fa
LMFAO I saw this in my recommendations WHY! Idk? But decided to click on it, Boy im glad I did this was real funny glad I discovered a new channel with a sense of humor.
not lindale
not lindale - 2 giorni fa
My guy be uploading every other month but still get views. Now thats quality.
Mike Psychogioudakis
Mike Psychogioudakis - 2 giorni fa
5:11 HHhahahahhahahaahahahhashhahaahahhaayahahahahahyahahayayahahahayahaayayhahahahaha
Das Raven
Das Raven - 2 giorni fa
Jokes are the best when they’re facts and can’t be attacked by the PC babies.
k01dsv
k01dsv - 2 giorni fa
Why would you use Germany as an example of people learning English as a second language? Germans usually suck so much at English that they actually still have to dub their TV with German voice-over.
You should've used a Scandinavian country, since they're probably some of the best non-native English speakers out there.
Aaron Cummings
Aaron Cummings - 2 giorni fa
3:06 it would be cheaper to take a flight from CYYJ (Victoria Int.) to KSFO (San fransisco Int.) to KLAX (Las Angeles Int.) Also did you go to ESQ high?
Aaron Cummings
Aaron Cummings - 2 giorni fa
5:02 it was probably a piece of the engine cover
Alessandro Munoz
Alessandro Munoz - 2 giorni fa
Is it true that Canadians have found the answer to life, or are they just tired of living.
Nathan Peltier
Nathan Peltier - 3 giorni fa
you are totally from victoria! am I right?? I need to know!
domesticated wind
domesticated wind - 3 giorni fa
" air american - *lite* "
Joey
Joey - 3 giorni fa
Would you please casually explain the US government shutdown?
wolfgangouille
wolfgangouille - 3 giorni fa
5:05 That's funny.
Kevin Brown
Kevin Brown - 3 giorni fa
Bro, you should do stand up, you'd be good at it.
Modern Afflatus
Modern Afflatus - 3 giorni fa
"Even if you thought you were gonna get a cheap Airbnb and live like a local, suavely haggiling the local markets with level 5 Duolingo"
😲 But how did you know my exact strategy?!
Ashley Kim
Ashley Kim - 3 giorni fa
1:50 is my favorite way
Mike Giammarese
Mike Giammarese - 3 giorni fa
He's not laughing I'm laughing
jo nicole
jo nicole - 3 giorni fa
I saw that cheeky little departure from the YYJ airport.. Vancouver Island resident??
Magenta Sensei
Magenta Sensei - 3 giorni fa
$10? That’s 1 coffee
Magenta Sensei
Magenta Sensei - 3 giorni fa
I’m pretty tight about you not telling us that you’ve streaming for the past couple of MONTHS!?!
Last Angel
Last Angel - 3 giorni fa
I love your jokes. xD
Sapher
Sapher - 3 giorni fa
Who tf says that? You just go for fun and food, lol.
Tony Mathew
Tony Mathew - 3 giorni fa
Oh man; I just love your subtle humor. You gotta pay attention to catch the good ones
mromar
mromar - 3 giorni fa
Haha.. 1:29 " Who do you want to DO?".... That wasnt just a fumble guys.. lol
Elisa Held
Elisa Held - 3 giorni fa
I loved your videos and thought they were so intelligent just until now, when I saw this one. I am an open minded person, working in a very international and diverse company in Berlin, opening my heart like so many other Germans (including my bosses) to people from other countries, with other languages and beliefs. I just can't hear one more person or movie mentioning our country's history as if it was our all time "thing". Can't you take your popularity's chance to actually reflect instead of just reproducing the same contents just as so many Americans do? This leads to some people with not a lot of access to education thinking we're still under some Hitler guy's regime. We still have people who suffer from an ugly racism disease, just as America has. But please. Get some perspective. For a change. And use this thing called internet, which has become an educational tool, to spread something that is actually nowadays reality. You hurt my feelings and there might be some more people out there.
Angel Gomez
Angel Gomez - 3 giorni fa
😂
Jacob Green
Jacob Green - 3 giorni fa
Funniest video you’ve made
Akai Shinkirou
Akai Shinkirou - 3 giorni fa
i'm more offended by your pronunciation of stroopwafel than i am by that anne frank joke
Pablo
Pablo - 3 giorni fa
That ending 😂
Henk De Tank
Henk De Tank - 3 giorni fa
YOU sir, deserve a cookie... or better a stroopwafel :3 👍
Edward Comerford
Edward Comerford - 3 giorni fa
The very hungry caterpillar, respect
gc1543 xd
gc1543 xd - 3 giorni fa
Dat breathing tho
moemoney131 vee
moemoney131 vee - 3 giorni fa
“Idk if you’re allowed to hook up on a commercial airline” lol:.. things don’t become well known phrases for no reason bud
ILLuminated Onxy
ILLuminated Onxy - 3 giorni fa
I’m not quite
I just don’t got shit to talk about
*Im gonna use that more often 100%*
chua yiyang
chua yiyang - 3 giorni fa
Can your videos be louder though, can't hear you clearly even on max volume, maybe it's my environment, but I think it can be louder
P/s I'm not deaf
WessY
WessY - 3 giorni fa
1:39 vrai
SOCIETY IS A JOKE
SOCIETY IS A JOKE - 3 giorni fa
Shitty ending
IBrainedMyDamage
IBrainedMyDamage - 3 giorni fa
Loved the accent! ❤
Jacob Badali
Jacob Badali - 3 giorni fa
1:30 oopsie doopsie
Darren Godbold
Darren Godbold - 3 giorni fa
That’s special aviation tape. It’s expensive but probably stronger than flex tape.
Penguins
Penguins - 3 giorni fa
lmao you wild on this one
Penguins
Penguins - 3 giorni fa
1:23 no you can’t say that
Not Actually Ben Shapiro
Not Actually Ben Shapiro - 4 giorni fa
Wa ge
Kathy Ryu
Kathy Ryu - 4 giorni fa
ONE PUNCH MAN
Dayle Levi Baynes
Dayle Levi Baynes - 4 giorni fa
SURREY WHATTTTTTTT
RCN KC
RCN KC - 4 giorni fa
Just realized that I believe you live in the same city as me.


Victoria?
Noah Busbee
Noah Busbee - 4 giorni fa
One of the funniest and best videos I've seen from you man! Great content
Hip Wanders
Hip Wanders - 4 giorni fa
it was like 4 years ago that I discovered you, anyway i am glad to see your new content! Consider subscribing, we subscribe to everyone who does! Thanks!
Chiina Sandoval
Chiina Sandoval - 4 giorni fa
If they see that you’re not from Mexico, they will over charge you!
ig q
ig q - 4 giorni fa
the air canada bit :D
John Doerth
John Doerth - 4 giorni fa
austistic?! naaaahahhhhh :)(: finnish land polesiish
L_W
L_W - 4 giorni fa
*decides to travel*

Bank account: NO
miles5k
miles5k - 4 giorni fa
nice play shirt
Niamh O'Connor
Niamh O'Connor - 4 giorni fa
Wage gap joke summed up western feminist ideology.
George Tanner
George Tanner - 4 giorni fa
that canada/america joke made my chuckle bigtime tbf :)
Maupau
Maupau - 4 giorni fa
Germany is the WORST example lol!
Chow
Chow - 4 giorni fa
This might be your best one yet.
Sean Hartnett
Sean Hartnett - 4 giorni fa
50 pesos is like 2.5 dollars.
Sean Hartnett
Sean Hartnett - 4 giorni fa
You can’t miss your flight because it is delayed so often.
Lol. So true.
Sean Hartnett
Sean Hartnett - 4 giorni fa
American airport security is funny. It probably does nothing.
Sean Hartnett
Sean Hartnett - 4 giorni fa
Get wasted on the beach for cheap. Lol.
Sean Hartnett
Sean Hartnett - 4 giorni fa
The Anne Frank joke was funny.
LandInbetween
LandInbetween - 4 giorni fa
I don't understand when people say they love traveling in their bios. Like why? I enjoy the actual place, not the fucking process.
Just An Hermit
Just An Hermit - 4 giorni fa
In Europe every kid learns English from a young age. It's just as important as maths.
I better be a Mod
I better be a Mod - 4 giorni fa
You pulled off those edgy jokes pretty well wow
Victor Carrillo
Victor Carrillo - 4 giorni fa
I thought he said he visited Vietcong instead of VidCon at first
VideoNozoki
VideoNozoki - 4 giorni fa
Love your channel usually. But if you don't have a good story/video idea, you can wait longer until you do.
Usually these are really well made.
Lol TrolZ
Lol TrolZ - 4 giorni fa
im from europe and im gonna spend a year in the US just so i can eat all that junk food u have. fuck becomming a better person im just gon eat until im fat and do a lot of drugs
Alex Chen
Alex Chen - 4 giorni fa
at least I learned what they mean by seperate your coloured and your whites LOL
RobinLSL
RobinLSL - 4 giorni fa
I thought the Anne Frank and handcuffs jokes were a bit too much tbh. But that may be just me.
J M
J M - 4 giorni fa
Oh Canada!
ScytheNoire
ScytheNoire - 4 giorni fa
Have a joke for you:
Air Canada
Some DUde
Some DUde - 4 giorni fa
Casually Explained: Gender
Impossabear
Impossabear - 4 giorni fa
1:39 true or false french people find canadian accents hot .... learning fench has been worth it now
Tricus
Tricus - 4 giorni fa
Such a good guy.
Prossimi video