Trying The BLUE BLOOD Collection by Jeffree Star!

131 917
2 139
 
Commenti
NikkieTutorials
NikkieTutorials - 3 mesi fa
*WHAT DO YOU THINK? LOVING THE BLUES???* 💙 don't forget to enter the giveaway!
Iwant Myangel
Iwant Myangel - 2 giorni fa
me😘
Eagles Potato
Eagles Potato - 26 giorni fa
Can I have the pallet please 💘💘💘💘
Undertale Fan
Undertale Fan - Mese fa
I got blue balls watching this 😂
Diana Majka
Diana Majka - Mese fa
NikkieTutorials Can you please tell me what type of sponge you are using? Please please tell me as I really like how soft it looks. Thank you, love ❤️ all of your beauty videos!
uh username
uh username - 13 ore fa
Game of thrones has taken over 8 seasons to summarize the effects of war. Mulan only took 15 seconds with out any blood, dead bodies, and just used a doll.
Ирина Лукина
Ирина Лукина - 3 giorni fa
Доброго времени суток, Никки! Ни слова не понимаю по-английски (как и ты по-русски, наверно🙂), но обожаю твои видео! Спасибо тебе за твой труд!👏
GachaPotato Kitty
GachaPotato Kitty - 4 giorni fa
*Eyebrows has left the chat*
Stassia W.
Stassia W. - 6 giorni fa
Smh Jeffrey be beefing with everybody huh
Ma e
Ma e - 6 giorni fa
With the no brow look and the style of the eye make up, it looked like a mask. Shookt.
Helenuh
Helenuh - 7 giorni fa
Nikki: the aven- ThE AvEngErs
me thinking she was gonna say avente guarde

Nikki *So I HavE ThE JouRe*
avengers = joure (how do you spell this word)
Evan Pearson
Evan Pearson - 8 giorni fa
Helal!! I love your videos ... such a big fan girl always killin it !! Curious to know how u feel about the skin frost hilighter by jeffree
Diana Wiley
Diana Wiley - 9 giorni fa
Heelal.. I love your videos
The Procrastination Artist
I bought it and oh my God I fucking love it I went to a party with it on and fuck it looks so good
Elexis Bowling
Elexis Bowling - 13 giorni fa
I love how for this video she joined Jeffree in the alien look with no brows and the flawless look 😍😍😍
thebrampampam
thebrampampam - 14 giorni fa
Do Ursula makeup please!!
Janice Mcgill
Janice Mcgill - 16 giorni fa
I love that pallet
Brianna Marrical
Brianna Marrical - 17 giorni fa
I love that look! beautiful, and also I wish the beauty community in general was more forgiving and into communication like you Nikki. You are right, a LOT can be resolved if you just give it time and a little heart after everyone and everything has relaxed.
Julie Nguyen
Julie Nguyen - 17 giorni fa
Юлия goodДень
Юлия goodДень - 20 giorni fa
〽😷〽
Jennifer Mijares
Jennifer Mijares - 20 giorni fa
JS' blue blood collection and Nikki's skills for make up is sickening ya'll. 😍😍😍
Ashle Lane
Ashle Lane - 20 giorni fa
Does nicky have her own makeup brushes yet?
Noeleen Louw
Noeleen Louw - 21 giorno fa
WOW that lipstick abuse, awesome.
Miona Petrovic
Miona Petrovic - 21 giorno fa
She is not on PR list ?
Morgan
Morgan - 22 giorni fa
you remind me of jennifer coolidge
Elizabeth Lent
Elizabeth Lent - 22 giorni fa
oMg i LoOk liKe a WoRm
Leonie de Vos
Leonie de Vos - 23 giorni fa
Omg that lipcolor is 😍😍😍😍😍😍
Chante Stuurman
Chante Stuurman - 24 giorni fa
Kind of wanted her to slap on the powder like Detox did that one time
Colin Henderson
Colin Henderson - 24 giorni fa
OH MY GOD I totally did not get that reference the first time I watched this video😂😂😂
Kawaai cow Kawaai
Kawaai cow Kawaai - 25 giorni fa
Love the fact that Nikkie’s nails match the pallet
Eagles Potato
Eagles Potato - 26 giorni fa
I want thhee blue blood pallet
Hannah May
Hannah May - 26 giorni fa
Btw why jeffree and nikkie had a feud?
Hannah May
Hannah May - 26 giorni fa
Nikkie is so artistic🔥
Jesse Harte
Jesse Harte - 27 giorni fa
my girl needs a lesson in brow blocking from any damn drag queen
Crystal Salas
Crystal Salas - 27 giorni fa
New subbie!! 💙💙💙💙💕
Ahmed Ali
Ahmed Ali - 27 giorni fa
3:16
TheOddGurl 5000
TheOddGurl 5000 - 28 giorni fa
The colour "Undertaker" us absolutely *GORGEOUS*
Francesca Sosa Reyes
Francesca Sosa Reyes - 29 giorni fa
WHY Question: why did I scream I love make up lmao
Maddi Scown
Maddi Scown - 29 giorni fa
You are my favourite person in the entire heelal!! (dutch word of the day)
Angel Gaines
Angel Gaines - Mese fa
Jeffrey Starr is the bed in the Heelal.
telisha1983
telisha1983 - Mese fa
You look so much better with no brows❤️
Sin is not for Sliiy people
You look amazing with the makeup!!!
Jaz Barry
Jaz Barry - Mese fa
I think that palette is beautiful! It's absolutely stunning to look at, but for me completely unusable. 🤷‍♀️
bethany moore
bethany moore - Mese fa
3:16 Good bye my brows, goodbye my friends😂
Adrien Of The Stars
"I look like a worm" Me every day, sis
Sophie S.
Sophie S. - Mese fa
6:44 cutest giggle
Dragisa Milosavljevic
Niki is the second person who looks good without eyebrows!

(First one is Jeffree)
Taylor Renee
Taylor Renee - Mese fa
i love u nikkie but pls bronze / contour the bottom half of your face
Sharon Presley
Sharon Presley - Mese fa
Wow girl. That looks bloody awesome. Xx
Clint Codling
Clint Codling - Mese fa
If there was a live action muppets. She would play miss piggy
Sarah Abuhawas
Sarah Abuhawas - Mese fa
Haha in Arabic heelal means crescent ✨🌙
Sweet Tist
Sweet Tist - Mese fa
So, I'm a bit late (by 2 months) however, I don't watch Game of Thrones because I'm an idealist. There is too much evil, and not enough good.
Megan Mahoney
Megan Mahoney - Mese fa
The knight king is SHOOK
Paula Goodwin
Paula Goodwin - Mese fa
Lmao Nikkie is hilarious
"OMG I look like a worm"
😂😂😂❤
Prossimi video