Match the Singing Voice to the Person | Lineup | Cut

91 437
1 863
 
Commenti
Cut
Cut - 3 mesi fa
Follow Cut Allstar Duranged Pitt on IG at https://www.instagram.com/durangedpitt
Rei Ogden
Rei Ogden - Mese fa
BrandonLentzMusic beautiful job 👏🏼👏🏼
John-Adrian Coker
John-Adrian Coker - 2 mesi fa
Also the singer with the raspy voice didn't answer the coach's question, so even though she claims to have always sounded this way... everyday she lit.
NerdE Girl
NerdE Girl - 2 mesi fa
@Natalie Deeble thats a really good idea!
S Xxdd
S Xxdd - 4 ore fa
Actually roofies her while she’s blindfolded like a boss and robs her like a boss
Thibault Roucaute
Thibault Roucaute - 17 ore fa
why americans are so obsessed to define people by their "race" ? wtf
FlarinaFairy
FlarinaFairy - 21 ora fa
The vocal coach...
*What is she wearing?*
Sidney Bar
Sidney Bar - Giorno fa
How about guess what type of dancer I am. Like the career one but with dance styles
GhoulEyed Demon
GhoulEyed Demon - Giorno fa
Bro...that was a dude? I was legit sure that was a girl. Wtf. These “guess the gender” games are getting harder by the hour.
Laura Lott
Laura Lott - Giorno fa
The first girl shouldn’t have done as many runs hahaha
Noodley Doodley
Noodley Doodley - 2 giorni fa
DUDE SANG MUSIC OF THE NIGHT JDKWJFKWKFKEJFJNFKEN YES
Anxiety_•łëx _
Anxiety_•łëx _ - 2 giorni fa
The vocal coach, is just terrible
Elena Ing
Elena Ing - 2 giorni fa
The second guy was feeling himself
Elena Ing
Elena Ing - 2 giorni fa
I was legit cringing in the beging
Melanie kirkman
Melanie kirkman - 2 giorni fa
I need to have the first girls Instagram and YouTube pleaseeee I’m obsessed
Xephanez
Xephanez - 3 giorni fa
mans was hyped when the girl sang some hercules omf
Tamás Huszár
Tamás Huszár - 3 giorni fa
I got the funky ass hair guy wrong even though i was clearly looking at him and heard him. I thought he was a she lol.
Jesska Chojnacki
Jesska Chojnacki - 21 ora fa
He looks like this: 〰️〰️〰️〰️〰️〰️👁️👄👁️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Taedy Bear
Taedy Bear - 3 giorni fa
That vocal coach bitch got on my nerves sooooo quick like she should really try and shut the fuck up. Period.
Idk x
Idk x - 3 giorni fa
oh....it's a guy......I go kill myself...bye
Pepper
Pepper - 3 giorni fa
3:24 OMG BILLIE EILISH
Phoenix Greer
Phoenix Greer - 4 giorni fa
They sang my state song at the end. The only thing West Virginia is known for.
Randi Bishop
Randi Bishop - 5 giorni fa
Speaking of matching voices to people, the guy behind the camera that always asks questions walked out and I was SHOOK.
Mary Anne Garfield
Mary Anne Garfield - 5 giorni fa
Okay, so why is no one talking about how they thought Brandon was a chick, I get it, you hate Jane, but let's change the subject?
Abby Barron
Abby Barron - 6 giorni fa
Girl: *is nervous*
Vocal Coach: wow you're just SO NERVOUS aren't you like you're SHAKING I can EASILY tell you're SUPER nervous
Geneva Doll
Geneva Doll - 6 giorni fa
Don’t encourage the first singer... only a few people can pull off that airy, raspy voice and she just can’t. Why don’t people who care about these people tell them they aren’t that good? Or do they not record and listen back to themselves? I just feel so bad because there’s just Pepe who can sing and people who think they can sing and can’t. Number 1,2, and 5 fall into the latter category. Man that sucks.
stonedNcreepy
stonedNcreepy - 7 giorni fa
WHY THE FUCK WOULD PEOPLE GO FILM SOMETHING FOR YOUTUBE AND NOT WASH THEIR HAIR BEFORE???
Crafty Paris
Crafty Paris - 10 giorni fa
Vocal teacher: I am a vocal teacher
Also her: *AhHhhHaAHaaAAhAa*
Joanna Mungovan
Joanna Mungovan - 11 giorni fa
Please do a match the teacher to the subject or the student to the report card
aNd I oOp-
aNd I oOp- - 11 giorni fa
*What language was that ?*
*fuck if I know bro*
Mood
aNd I oOp-
aNd I oOp- - 11 giorni fa
The first girl didnt have the best voice
DotDot Man
DotDot Man - 11 giorni fa
One girl looks like the white Micheal Jackson
Eric Andersen
Eric Andersen - 11 giorni fa
The vocal coach is THE WORST
suga my love
suga my love - 13 giorni fa
4:54 :Fuck if I know bro



🤣🤣🤣🤣
Michaela Nuttall
Michaela Nuttall - 14 giorni fa
"Vocal coach" yeah fuckin rite mate you cant teach what you cant do yourself
Sophie CW
Sophie CW - 14 giorni fa
First girl couldn’t sing for shit.
Shalayla W
Shalayla W - 15 giorni fa
All I could do was laugh the whole video lmao duranged looked hilarious with the blindfold and thingies sticking out of his head 😂😂
Also cuz the vocal coach was so bad lol all those singers were pretty good in comparison.
Asia Doris
Asia Doris - 15 giorni fa
the guy who sang Billie Eilish is my fav just for that 💓💓💓
june likes to daydream
june likes to daydream - 15 giorni fa
4th girl was so pretty it hurted
MusiCDudE Cool
MusiCDudE Cool - 16 giorni fa
Joana is FIREEEE!
llI DXATH Ill
llI DXATH Ill - 16 giorni fa
3:27 she seems like come directly from Tokyo hotel
Don’task
Don’task - 16 giorni fa
4:54 LMFAOOO
Δ. Σ.
Δ. Σ. - 18 giorni fa
"If I had to put money on it, I'd guess you're a female"... Like.
Eren TG
Eren TG - 19 giorni fa
These comments really don't know how vocals works. The vocal coach was professional and didn't sugar coat.
MartinaJ
MartinaJ - 20 giorni fa
I didn't expect that guy to start singing Billie Eilish's song but he sounded amazing
Charming Lask
Charming Lask - 21 giorno fa
I'm sorry but 1:57 is the best moment when everyone just lost it
sarah choi
sarah choi - 21 giorno fa
The raspy voice girl had a nice singing voice tho
Shelby Asbury
Shelby Asbury - 22 giorni fa
vocal coach lady is super annoyingky rude.
Katie Gubb
Katie Gubb - 22 giorni fa
2:07 the person in the back round
Jorji Costava
Jorji Costava - 22 giorni fa
The guy with short, curly hair was so good! Also I loved the bit at the end.
Brody E
Brody E - 22 giorni fa
When you thought you hired a vocal teacher...
i used my noggin
i used my noggin - 23 giorni fa
4:15 flashback Mary lololol
JFV NATION
JFV NATION - 23 giorni fa
That dudes hair omfg🤣🤣😂🐜antennas lmao
First Name
First Name - 23 giorni fa
Yana is so gorgeous
Lilli RoseGold
Lilli RoseGold - 24 giorni fa
The girl in the purple sweater sounds like she needs to cough
Kaori Cuban
Kaori Cuban - 25 giorni fa
Lmaoooo I don’t like how some of them sing
ann mark
ann mark - 25 giorni fa
⚡The last girl that sung opera is my crush now🥰
apotatoflewaroundmyroom
apotatoflewaroundmyroom - 26 giorni fa
*Miranda Sings has entered the chat*
Valerie Holovan
Valerie Holovan - 26 giorni fa
person at 3:24 gives me Tokio Hotel vibes
Sammy Bammy
Sammy Bammy - 27 giorni fa
The. Third person was awsome!!!!! I love that song tooooo
Inconvenient Brat
Inconvenient Brat - 28 giorni fa
That first girl is trying too hard.. like seriously Beyoncé 2.0
Ella Ponter
Ella Ponter - 28 giorni fa
PHANTOM OF THE OPERA OMG
Shan Fran
Shan Fran - 29 giorni fa
Omg Bill Kaulitz!
Nakisaka Rymbai
Nakisaka Rymbai - 29 giorni fa
Okay that vocal coach is annoying af
Prossimi video